Maanantai: Verryttelyä käynnissä ja vähän ravissa 0.40h. On se kiva, kun mä olen niin sairaan nopee liikkeissäni, niin ehdin käydä tallilla kun töissä on parin tunnin tauko. ;)

Ja niille, jotka ei mua livenä tunne, niin mähän olen oikeesti niin hidas liikkeissäni, ettei mitään rajaa...

Tiistai: Ratsastus 0.40h ilman satulaa. Jännä miten nää ekat pikkupakkaset tuntuu niin uskomattoman kylmiltä. Joku kaks astetta saa jäätymään luita ja ytimiä myöten, naurettavaa...

Keskiviikko: Ratsastusta tällä kertaa 0.45h. Eilisestä viisastuneena otin satulan käyttöön. Vaikka pitäisi pystyä tekemään samanlailla töitä ilman satulaa kuin sen kanssa, on pakko tunnustaa että ihan höntsäilykshän se eilinen meni.

Torstai: Heräsin aamuyöllä kun 'rakas kissani' tiputti yhen astian lattialle ja siinä kun oli aikaa, kävin tietysti läpi blogit. Ilkeästi osui suoraan vyön alle Terhin kirjoitus. On niin kovin helppo unohtua haaveilemaan hevosen selässä ja vähän höntsätä sinne päin... Kuinka monta kertaa olen sen huomannut ja kuinka monta kertaa luvannut itelleni ja hevoselle, että en enää tee niin, vaan tästä eteenpäin keskityn aina kunnolla. Ja aina se on yhtä vaikeeta. Välillä pyörii päässä työasiat, välillä jotain ihan muuta ja välillä tuntuu että ei yhtään mitään ja ratsastus menee siinä sivussa. Mutta harjoittelua, harjoittelua, niin pikkuhiljaa saa vähän enemmän aina aikaiseksi. Sekin pitäisi opetella, että suunnittelisin tarkemmin, mitä teen milloinkin.

Tallille mennessä osuin ihan vahingossa tunnille, kun kaveri oli sopinut sellaisen ja mahduin mukaan. Vaikka kenttä oli kova, niin ohjattu käyntityöskentely sai ainakin mun aivonystyrät toimintaan. Jalkoja ei valitettavasti riittävästi vieläkään, mutta mä uskon siihen, että jonain päivänä sekin pää alkaa toimia. Kyydissä tuli oltua ainakin 1.15h ja sitten saikin suihkia kokoukseen.

Perjantai: vp

Lauantai: vp

Sunnuntai: vp

Yhteensä: Pipsa 3.05h, minä 3.05h