Loppuviikolla on kovia suunnitelmia, katsotaan kuinka saan toteutettua...

Maanantai: vp vieläkin, mulla jäsenkorjaus, olin kuulemma aika vinossa. No, siltä musta on tuntunutkin, joten ihan hyvä että oikaistiin kieroa naista. Varsinkin kiristävä vasen lonkka sai kunnon möyhennystä osakseen, toivottavasti auttaa!

Tiistai: Reilu 0.45h käyntitaivuttelua.

Keskiviikko: Ratsastus 0.30h. 

Torstai: Ratsastus 0.45h. Testasin vähän ex tempore yhtä satulaa, mutta huomenna palataan vanhaan tuttuun.

Perjantai: Ratsastus, heitettiin maastolenkki 1.00h. Loppumatkasta Pipsa sai taas jonkun ihme hepulin ja ehdin jo kysyä, saanko taluttaa kotiin. Mutta tiesin jo vastauksen... Kaveri käski pysähtyä hetkeksi ja hengittää ja sitten jatkettiin matkaa kotiin. Miloinkahan mä oppisin olemaan sellanen aivoton ameeba, joka ei omalla olemisellaan psyykkais hevosta jännittyneeks... Hurja suunnitelma toisesta treenistä hukkui päivän pyörteisiin, vähän sukulointia ja kotihommia niin ei enää tullut laitettua nenää ovesta ulos. Lumisadekaan ei auttanut asiassa, vaikka periaatteessa keli olisi ollut vallan mainio. Ehkä huomenna?

Lauantai: Ratsastus 1.10h, ihan reilusti ravia ihanassa lumessa, jotan kentälle oli vihdoin tullut! :) Aamupäivän olin tehnyt kotona hommia ja illalla läksin rentoutumaan Apulannan keikalle, niin taas unohtui se lenkki...

Sunnuntai: Pikaratsastus 0.30h sen päälle, kun olin valmennusreissulla apukäsinä. Olin ihan kylmissäni ja nälissäni jo, vaikka olikin vähän evästä mukana. Kotiintullessa alkoi olla jo aika vahvasti sellainen olo, että oon tulossa kipeäksi. Ilmoittauduin valmennukseen kuitenkin ensi viikolle, ettei kropalle jää aikaa alkaa sairastella. ;)

Yhteensä: Pipsa 4.40h, minä 4.40h.

IMG_3460-normal.jpg

Oon jostain lukenu, että hyvässä blogissa pitää olla myös kuvia mukana, niin täältä pesee! ;) (päivänhuonoläppä!) Nätti mikä nätti, ja nyt kun kirjottelen tätä kuvatekstiä, on muutes meidän puolivuotispäivä jo, vaikka tuntuu että eihän siitä ole kun hetki kun Pipsa tuli mulle ja mä olin ihan ulapalla, että mites uuden hevosen kanssa tutustuminen aloitetaan...