Jaaha, näköjään kohta 10 viikkoa jäljessä mun kirjoittelut taas. On ollut vauhdikas kevät työn alla, nytkin oikeasti olisi suunnistushommaa, mutta lähden kohta maastoon tutustumaan siihen ja pohdin sitten vasta enemmän kartalla ratoja. Töissä alkaa olla tiukat sesongit käsillä, niin oon jo ostanut Pipsalle ratsastuksen kahdeksi toukokuun ensimmäiseksi viikoksi. Mä tiedän itsestäni, että en jaksa pinnistää riittävästi hommia enää hevosen selässä kun oon muutenkin ihan väsynyt niin parempi, että joku muu ratsastaa sen. Itse pääsen kuitenkin sitten maastoon liikkumaan ja voinpa käydä lentopalloakin sitten lätkimässä.

Maanantai:  Ratsastus 0.50h.

Tiistai: Ratsastus 0.30h.

Keskiviikko: vp

Torstai: vp

Perjantai: Ratsastus 0.45h

Lauantai: 1.05h ratsastusta, puomit oli kentällä valmiiks, niin menin niitä. Suunnistusta 1.00h.

Sunnuntai: Ratsastus 0.45h

Yhteensä: Pipsa 3.55h, minä 4.55h