Maanantai: Olin jäsenkorjauksessa kokemassa suurta tuskaa, kun oli aika kireitä kohtia kropassa. Kädet varsinkin on tosi heikossa kunnossa just nyt. Venyttelyä pitäis muistaa harjottaa, mutta miksi se jääkin niin helposti kaiken muun jalkoihin, vaikka olisi ainakin sata kertaa hyödyllisempää kuin esim. sohvalla makaaminen ja telkkarin tuijottaminen?

Tiistai: Ratsastusta kevyesti 0.40h.

Keskiviikko: Pipsalla rokotus ja raspaus heti mun töiten jälkeen eli vp. Minulle 0.40h kävelylenkki.

Torstai: Pipsa vp, minä kävelin n. 1.00h.

Perjantai: Pipsa vp, minä verryttelin kaverin hevosta 0.45h ajan.

Lauantai: Ratsastus 1.05h, suurimmaks osaks käyntiä, mutta joitakin ravisiirtymiä. Yritin ottaa aika rennosti, vaikka tammassa oli virtaa vaikka muille jakaa.

Illalla tulikin sitten kunnon takapakki, kun sain iltatallista puhelun, että Pipsalla on ähky. Siinäpä se sitten meni taas lauantai-ilta ihmetellessä tilannetta, päivystävä kävi antamassa kipulääkettä ja toteamassa, että kaasua on mahassa ja antoi ohjeeksi, että jos helpottaa, hyvä, mutta jos ei, niin sitten nokka kohti klinikkaa.

Sunnuntai: Ratsastussuunnitelma muuttui talutteluksi yön jäljiltä. Puolisen tuntia tallusteltiin kentällä, mutta ruoka tuntui kiinnostavan ja Pipsa oli aika normaalin oloinen, joten eiköhän tämä tästä. Tarhaan vaan kuusia nakerrettavaksi ja psylliumkuuriakin aloitellaan taas. Ja liikuntaa pitää saada lisää, ettei se jaksaisi touhuta tarhassa niin paljon vääriä asioita.

Yhteensä: Pipsa 1.45h, minä 3.10h