Maanantai: Pikainen verryttely 0.30h ennen mun hierontaa.

Tiistai: Pipsalle pitkästä aikaa vapaa ja mulle 1.30h lentopalloa. Ajattelin etukäteen, että mitä ihmettä teen siellä vuorolla, mutta se oli aivan ihanaa ja innostuin ihan 100-0.

Keskiviikko: Ratsastus 0.55h.

Torstai: Ratsastus 0.45h. Lihakset meni vasta viime yönä jumiin, oli aika hankalaa. Mutta silti joitain pätkiä harjoitusravia ilman jalustimia ja muuta "kevyttä". Kaveri alkoi miettiä ääneen, kun harjoitusravi oli niin paljon helpompaa ilman jalustimia, että pitäisikö mun pikkaisen siirtää jalustinta kohti varpaita että saisin nilkan paremmin joustamaan. Olen kyllä huomannut, että ne valuu liian syvälle jalkaan, varsinkin vasemmassa jalassa ja aina pienen hetken koittanut muistaa korjata asiaa, mutta sitten se unohtuu.

Perjantai: Ratsastus 0.30h pellolla. Kisajärjestelyjä muutama tunti.

Lauantai: Kisat, ratsastusta reilu 1.00h. Oma juttunsa tulossa, mutta voin jo paljastaa, että sekä voitettiin että hävittiin.

Sunnuntai: Verryttelyä 0.45h kaikissa askellajeissa.

Yhteensä: Pipsa 4.25h minä 5.55h