Maanantai: vp, olin jäsenkorjauksessa.

Tiistai: Ratsastusta 1.00h tunnilla. Oli kiva alottaa, kun alkukäyntien aikana sain opettajalta palautetta, että Pipsan selkä on levenny takaa, eli toisinsanoen siihen on tullu lihaksia. Mun ongelmaks tänään analysoitiin suora ura. En vaan osaa mennä sitä, kun alan räpeltää ihan liikaa... Siis piti lähteä keskiympyrältä pitkälle sivulle samalla taivutuksella ja mä kämmin sen ihan totaalisesti, vaikka ympyrä meni ihan hyvin.

Keskiviikko: 0.30h verryttely.

Torstai: Ehkä 0.40h.

Perjantai: vp, olin työmatkalla.

Lauantai: Ratsastus 1.00h, tänään tallinpitäjä kokeili ja sain palautetta, että Pipsa on parempi kuin viimeksi. Eli vaikka välillä tuntuukin niin turkasen vaikeelta, niin en mä ihan vääriä asioita siellä selässä tee. Luojan kiitos.

Sunnuntai: Ratsastus 1.00h.

Yhteensä: Pipsa & minä 4.10h

Edellisen viikon tuskat tuli tällä viikolla kuitattua noilla hyvillä kommenteilla. Nyt jaksaa taas pakertaa.