Maanantai: vp, loman jälkeen eka työpäivä ja noin miljoona liikkuvaa osaa. Ajattelin, että on parempi pyhittää koko päivä työlle ja kuorolaululle.

Tiistai: 0.30h käyntiä kentällä, joka oli melkoinen koppura.

Keskiviikko: vp, pitkä työpäivä.

Torstai: 0.50h käyntiä ja lyhyt keventely kentällä, loppukäynnit pellolla.

Perjantai: vp, kävin kaupungissa, kun piti rekisteröidä auto omiin nimiin ja samalla reissulla poiketa pikkusen vaatekaupassa.

Lauantai: 1.00h kentällä ja pellolla, raviakin jonkin verran, yskä tuntuis pikkasen helpottavan vihdoin, en kuitenkaan uskalla mitään rankkaa vielä tehdä.

Sunnuntai: 0.30h käyntiä, koitin tehdä kaikenlaisia kiemurtelevia uria ja asetella eri lailla. Aamupäivällä kun olin ratsastamassa, pakkanen tuntui vielä niin raa’alta, että en uskaltanut hengästyttää itseäni ollenkaan.

yhteensä: Hipsu 2.50h, minä 0.00h

Tällä viikolla oltiin jo aika liki mun pohtimassa joka toinen päivä ulkoilutahdissa. Nyt alkaa olla toiveikas olo, josko pikkuhiljaa päästäis takasin tiiviimpään tahtiin. Ehkä vielä tän kuun aikana Hipsun vapaapäivinä mä pääsen ite urheilemaan jotakin. Nyt en oo uskaltanut, kun yskä on ollu tosi pahana. Ratsastuskin on ollut ihan riittävän paljon. Ehkä olis ollut jopa järkevää jättää sekin vähäks aikaa kokonaan pois, jos oisin saanu jonkun Hipsua liikuttamaan, mutta oon niin kovin huono kysymään, ellen oo ihan sänkypotilaana… Mutta kun oon tolpillani, käyn töissä ja muutenkin jaksan tehdä melkein kaikkea paitsi liikkua, niin sitten yritän ite sitkeillä menemään. Se ei aina ole kaikista hedelmällisin tapa toimia. Perjantaina onneks kävin lääkärissä uudestaan ja sain uuden lääkkeenkin, jospa se auttais, nyt ainakin tuntuu jo ihan lupaavalta.