Maanantai: Ratsastus 0.45h, käytiin kaverin kanssa uimassa. Taas täyttyi mun haave, en ollut koskaan uittanut hevosta kunnolla ja oli tosi iso yllätys, kuinka valtavasti voimaa siinä hommassa jyllää. Vielä kun oli aikamoinen tuuli ja aallokko, niin oli ihan hommia pysyä mukana. Pyöräily töihin 0.30h.

Tiistai: Ratsastus 0.55h.

Keskiviikko: Oltiin taas tunnilla, 1.00h siitä ja jostain syystä (tai kyllä mä tiedän osittain, miks, johtuu mun saamattomuudesta) olin tosi pahalla päällä kun tulin kotiin ja kävin vielä juoksemassa 0.30h. Pyöräily töihin 0.30h.

Torstai: Ratsastus 1.00h, eilisen tunnin hengessä jatkettiin, että muistaisin ratsastaa asiat loppuun asti... Pyöräily töihin 0.30h.

Perjantai: Ratsastus 0.50h. Pyöräily töihin 0.30h.

Lauantai: Ratsastus 0.50h.

Sunnuntai: Ratsastus 0.45h.

Yhteensä: Pipsa 6.05h, minä 8.35h