Maanantai: Paluu hevosen selkään, 0.50h liikuntaa. Hipsu oli aika kivan tuntuinen, ja omaa oloa helpotti, kun menin toppahousuissa. Ei ne mun softshell-housut ole yhtään hyvät mulle… Koko ajan tuntuu että kinnaa jostain, niin parempi nyt mennä vaan toppiksissa kun niissä tuntuu että pääsee satulaan asti.

Tiistai: Suunnitelmissa oli rankka päivä ja se myös tuli. 1.20h ja kaikki askellajit. Laukkapätkien jälkeen Hipsu oli oikein makeen tuntunen, se vieteri löytyi taas! En ihan vielä osaa niitä takajalkoja niin hyvin patistaa, mutta nyt ne lähti vähän vahingossa liikkeelle ja tuntu kyllä kivalle.

Keskiviikko: Tänään taas piti pitää verryttelypäivä, mutta lumimyräkkä sai kuitenkin pysymään tallissa harjaamassa häntää selväksi ja sellaista. Töissäkin meni niin pitkään, että oli jo vähän takki tyhjä.

Torstai: Plussakeli ja valtavan raskas kenttä, mutta silti pakerrettiin tunti kaikkia askellajeja. Tuli aika hiksa molemmille ja oli mukavaa.

Perjantai: Työviikon jälkeen on ihanan rentouttavaa matkustella puoli tuntia parhaan hevosensa kyydissä. ;) Ravia mentiin ihan vaan silleen hölkäten kymmenisen minuuttia.

Lauantai:Tunteroinen touhuiltiin kentällä. Olin ite jotenkin löysä, mutta tehtiin silti kaikkia askellajeja.

Sunnuntai: Aina vaan oma olo pahenee… Tänään sattu mahaan. Mutta koitin olla sitkeä ja ravailin kevyttä ravia ja menin aika paljon käyntiä. Käynnissä Hipsu meinas hiipua niin pahasti välillä että oli pakko ottaa pieni laukkapätkä että se ”herää”. Aikaa kulutettiin 50 minuuttia. Itse olin käynyt päivemmällä hiihtämässä nelisenkymmentä minuuttia.

Yhteensä: Hipsu 5.30h, minä 0.40h