Mun autoon tuli viime viikolla taas sellanen oire, että se alkoi "vapisemaan" kun olin ajanut pidemmän matkan. Vein sen seuraavana päivänä korjaamolle ja sieltä tuli aika tyly tuomio: vetonivel rikki ja vissiin niinkin erikoinen vika kun vetoakseli poikki. Eli ajo"kieltoon" ja osat tilaukseen. (siis olisin mä sillä saanut ajaa tallille yms, mutta en uskaltanut enää, kun mulle kerrottiin, mitä sitten tapahtuu jos se hajoaa sieltä tyyliin irtipoikki) Tänään sain väliaikatietoja ja kyllä se kirpaisikin... Osien hinta kipuaa yli tonniin ja sitten tietysti vielä työt päälle. Osia ei ole Suomen rajojen sisäpuolella, joten niitä joutuu odottamaan ehkä viikon tai kaks.

Kyllähän mä olen monesti ajatellut, että pitäisi pyöräillä välillä näitä välimatkoja kun ei ne ole niin pitkiä, mutta kun siihen joutuu pakon edessä samaan aikaan kun syyssateet alkaa, niin on pikkasen hetkittäin sellanen olo, että oliko pakko just nyt hajota... Perjantaina on onneks vasta pikku-een teoriakoe, mutta olisi kiva ehtiä inssiin ennen lunta ja jäätä. Eli auton pitäisi olla kunnossa että voisi harjoitella.