Maanantai: 0.55h kentällä, kokeilin kaikkia askellajeja, edelleen itteä yskittää, mutta koitetaan nyt jotain touhuilla. Ratsastuksen jälkeen siirryin hiihtoratsastajaksi, elämäni ensimmäisen kerran! Ja olihan mukavaa, heitettiin 50 minuutin lenkki.

Tiistai: 0.30h kentällä käyskentelyä. Olin jotenkin tosi löysä, ja keväinen lämpötila muuttui ihan Siperiaksi, kun tallille osui tuuli ja mä olin tietysti pukeutunu ihan liian keväisesti. Oli sitten kylmäkin.

Keskiviikko: 0.50h maastolenkki kaverin kanssa, rauhallisia ravipätkiä ja muutenkin mukava reissu, ei mitään ihmeellistä onneks tällä kertaa. Päälle vielä sama hiihtoratsastaen.

Torstai: vp, ajelin autolla yhteensä melkein 800 km kun lähempää ei löytynyt mulle ja Hipsulle uutta autoa. ;)

Perjantai: 0.30h pellolla käyskentelyä ilman satulaa.

Lauantai: vp. Ei selityksiä. Laiska mikä laiska. Käytiin kuitenkin imemässä innostusta estekisoja katselemalla. Tein vähän tallihommia kuitenkin.

Sunnuntai: 0.30h kovalla kentällä hiljaa.

yhteensä: Hipsu 3.15h, minä 0.00h

Edelleen yskä vaivailee, mutta koitan silti tehdä jotain pientä. Ehkä se helpottaa taas huhtikuussa, niinkuin viime vuonnakin.